Popüler Yayınlar

1 Ağustos 2013 Perşembe

Interrail - Hazırlık Aşaması


Interraili düşünce aşamasından beri herkes bloglara veya internet sitelerine nasıl akın ettiyse bende eksik kalmadım 2-3 ay etkin bir şekilde araştırmalarım sonucu sizlerle interrail bavulunuza - çantanıza (tercih size kalmış) koymanız gereken şeylerin en genel listesini çıkarmaya çalıştım tabi bana göre çok saçma gelenlerde oldu fakat okumaktan zarar gelmez okuyun mantıksız gelenleri almazsınız. İlerleyen günlerde kendi bavulumunda içeriğini paylaşıcam. ayrıca bloga seyahat haritasıda ekledim eğer blog yazmaya ilginiz varsa google map'den rahatlıkla kendi haritanızı oluşturabilirsiniz... Ayrıca plan ve güzergahlarınızıda yayınlıyabilirsiniz. Mesela bizim interrail planımızı en altta paylaştım.




Gelelim listemize...


Çarşaf
Yastık kılıfı
Tırnak makası

İlaçlar(Vitamin,Kas gevşetici,İshal hapı,Apranax,Talcid,Aspirin,Bephanten)

Plastik bardak, çatal, tabak vs.

Yağmurluk

Kitap :)
Kağıt
Kalem
Haritalar

El feneri

Tuvalet Kağıdı

İğne
İplik
Diş macunu

Diş fırçası
Islak mendil
Peçete
Çakı

Duş jeli

Lif
Sabun
Şampuan
Kremler
Yara bandı
Küçük havlu

Büyük Havlu (Deniz ve Banyo için)
Seyahat sağlık sigortası
Güneş Kremi
Gözlük

Şapka

Makyaj temizleme mendilleri

Parfüm

Mayo - Bikini

Toka
Oje
Aseton
Biber gazı
Piller

Şarj aletleri
Mp3 player

Laptop - Tablet

Film
Terlik
Hazır çorba
Elektrikli cezve
İçe takılan cüzdan
Sandalet
Fotoğraf Makinası
Deodorant
Poşet
Termos
Kilit
Çay
Kahve
Şeker
Telefon pili extra
Paket Lastiği
Lens ve losyonu
İp



Devamı Gelecek...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder