Popüler Yayınlar

29 Mart 2013 Cuma

CouchSurfing'le Tanısma


Eğer üniversiteye geçtiyseniz ve hazırlık okuyorsanız ''İngilizce konuşma pratiği yapamıyorum'' yalanı arkasına saklanarak yeni maceralara atılmak için hemen girişimlerde bulunmuşsunuzdur. Ki bende bulundum. Yine böyle bir arayış içindeyken şuan olarak tam aklıma gelmiyor ama ya bir arkadaşımdan yada bir internet sitesinden CouchSurfing'i duydum. (Bilmiyenler için couchsurfing'in olayı sitede geniş bir aile ortamı kurarak gittiğiniz yabancı şehirde sizi gezdirebilecek yada konaklatabilecek arkadaşlar bulmanızı sağlamak. )  Hemen ufak çaplı bir araştırmadan sonra siteye üye olundu ve profil hazırlanmaya başlandı. Bir kaç gün sonra baktım ne arayan var ne soran dedim Ahmet böyle olmayacak kendimi Karaköy'de bir taksiciye abi burdan Kartal'a çok yazar mı diye soracak kadar yabancı ve yalnız hissediyordum. Bu hissiyatı annemin terliğindeki hızdan aldığım feyz ile kaybederek hemen kendimi tanıtan bir yazı hazırladım başladım istanbula gelmeye hazırlanan üyelere yollamaya...
Yazım;
I am 20 and from Istanbul, Turkey. I am studying in Istanbul Technical University. I will be Civil Engineer. My department in university's language is English so I want to improve my english. And ı want to go abroad as travel for example; Erasmus, interrail, interfly but ı shy it because my english level is intermediate and ı dont have enough english practice. If my english's level isnt a problem for you. ı want to talk and maybe meet you and help you for your travel.

I look forward your answer!

You can add me on whatsapp my number +905313029558 my facebook account: http://www.facebook.com/ahmetsahin058

Ve sadece 2 saat geçmeden mesaj kutumun yanındaki simgede çift hanelerleki sayıyı görünce eski pantolunumun cebinden bir lira çıkmış kadar sevindim. Hemen cevaplar atılıyor sohbetler ediliyordu. Belli kalıpları öğrenmeye başladım başlarda sık kullanılanlara aldığım google çeviriyi artık kullanılmış bir mendil gibi bırakmıştım. Yazma becerisinde size yararının olacağına garanti verebilirim. Tabi okulda da eğer kuulluğunuzla karizma yapamıyor hele starbaksta oturup kahvenin yanına (marka gözükecek) malborayla ayfonu üst üste koyamıyorsanız couchsurfingden edindiğiniz arkadaşlarınızla whatsapptan mesajlaşma sizi kurtacak şey olacaktır. Daha sonra muhabbet ilerleyince buraya gelenler oldu fakat başlarda biraz utanma biraz tırsmayla karışık bahaneler uydurarak couchsurferları ektim. ( - points yazıldı haneme bu yalanlardan dolayı allahtan önümüz ramazan dengeleyecek şansım olacaktı :) Fakat fazla değil iki ay sonra Mira adında bir kişiyle konuşulacak, Çek Cumhuriyet'inden 3 kişilik grup gelecek ve bu benim için  ilk couchsurfing deneyimim olacaktı. Bir dahaki yazımda bu ilk deneyimden bahsedicem. Couchsurfingle ilgilenen arkadaşlar içinde kendi profilimin adresinden bana ulaşabilirler...

CouchSurfing Profilim İçin TIKLAYIN !

KIKI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder