Popüler Yayınlar

18 Ocak 2014 Cumartesi

Mangal'ın Pençesinde 3 Genç

Kağıdı kalemi hazırlayın hanımlar rezil ve rezil olduğu kadarda eğlenceli bir mangal gününün malzemelerini veriyorum.
* 3 adet bir ayağı ergenlikte genç
* 1 adet ormanlık alan
* 1 adet soda
Bende Emine Beder girişi yapmak istemezdim ama yapacak başka birşey yoktu. Lise dönemini kapatmış, lys yi devirmiş, boşlukta olan 3 genç ki bunlardan bir tanesi nacizane ben oluyorum ne yapsak ne yapsak diye düşünmüş ve kimden çıktığı hala meçhul olan ''mangal yapak mı?'' fikri galip gelmişti. İşte bizim hikayemiz tamda burdan başlıyor. Ramazan ayıydı liseden sınıf arkadaşlarımdan Burak ve Cem (Cem üniversitede de sınıf arkadaşım, sınıf arkadaşlığımız baya ileri boyutlara gitti ama umarım bu arkadaşlık ''hayat arkadaşlığı''na gitmez:) ile birlikte bizim mahallenin üstündeki Aydos Piknik Alanına gittik. tabikide malzemeler alınmış tas tabak konusunda annem sponsorluk yapmıştı. birşeyi unutmuştuk ama neyi unuttuğumuzu bir türlü bilemiyorduk birşey eksikti ama neydi? Hah mangal yapmayı bilen kişi eksikti. Allahtan hazır mangal veriyorlardı fakat bu bizi tatmin etmiyordu çünkü ilerisi içinde bir tecrübe gerekiyordu. adamlar yanmış mangalı yanımıza getirip koydu. üçümüzde sanki daha önceden mangal diye birşeyin varlığından haberimiz yokmuş gibi bakıyorduk. birimizden ''aaa mangaaal'' tepkisinin çıkması an meselesiydi. Neyseki şoku hemen atlatıp ''olsuuun öğrenmiş oluruz'' moduna geçtik. Geçtik dediğime bakmayın. o moda geçen sadece kıyafetlerimizdi. İçimizden gelen Türklükle hepimiz piknik modunda giyinmiştik fakat et nasıl pişirilir bilemiyorduk. Güçlüklede olsa yarı çiğ yarı pişmiş etlerle iftarı yapıyorduk. zaten arkadaş ortamında ne yeseniz o anda size güzel geliyor (kabul ediyorum orucunda etkisi vardı :) muhabbet herzaman ki gibi dehşet eğlenceliydi. Ta ki Burak benim midem ağrıyor diyene kadar. O der demez bizimde midemiz ağrımaya başladı. İşte tam da o an benim engin bilgilerim depreşmişti. Yıllardır içimde sakladığım o deney için sonunda bir denek bulmuştum. Bu deneğin kötü sonuç çıktığında beni dövmemesi gerekiyordu. Son sınıfta vaktimizin 23,99/24 ünü birlikte geçirdiğimiz Burak da bana kıyamazdı :) Ki nitekim kıymadı :D O muhteşem fikrime gelecek olursak fikrim çok basit soda içmek fakat normalden biraz farklı. Sodayı hiç geğirmeden içmek gerekiyor (gerekliliğini ben uydurdum:) çünkü bendeki mantık şu: eğer geğirmeden içerse midede gaz dehşet birikecek gaz birden çıkacak mide rahatlayacak yada gaz daha önce yediklerini çıkaracak. Bende isterdim ilk öngörümün gerçekleşmesini ama ne yazıkki ikincisiyle karşılaştık. Bütün bunlar olurken şundan emin olun hep gülüyorduk bu son anlarda dahil :) İşte bu yüzden hangi mallıkları yaparsanız yapın sonunda bütün yaptığınız mallıklara gülebileceğiniz arkadaşlar bulun. Nasıl bulacağınıza gelincede... bulunca yazarım onuda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder