Popüler Yayınlar

30 Ocak 2014 Perşembe

3 Önerim Var Hanııııım !

Belki ki bence belkiden de yüksek ihtimal paylaştığım siteleri çoğunuz önceden biliyorsunuz ama ben yeni yeni keşfettiğim siteleri kendimce analizleriyle paylaşıyorum.

                   
                        

Bir uluslararası alışveriş sitesi olan Aliexpress'i diğerlerinden ayıran özelliği çin merkezli olması hal böyle olunca gayette ucuz oluyor. Sitenin Türkçe versiyonu yok ama sizin için problem olacağını zannetmemekle birlikte şu hatırlatmaları yapıyorum: 1 piece only ve free shipping özelliklerini arama yaparken seçmeniz böylece toptan yerine tek ürün fiyatını göreceksiniz ve yalnızca ücretsiz kargo sunan ürünlerle karşılaşacaksınız. Çin malı yeaaea demeyin siteyi bi inceleyin ki zaten şuan kullandığınız çoğu ürün çin malı. Bana gelecek olursak ben alışveriş yaptım mı bu siteden? Ayıpsınız fakir gibi çin malı mı kullanıcam (aramızda kalsın aşağıya resmini koyuyorum) Fiyatı ise yaklaşık 5$ gerçi 19 güne geliyor ama olsun :)




Akıllı robot yaklaşık bir buçuk senedir telefonumda kullandığım uygulama. Site tamamen hayrat çeşmesi gibi işe yarar androidle ilgili ne varsa size sunuyor:  uygulamalar, haberler, güncellemeler vs. Eğer android telefonunuz varsa şiddetle indirmenizi tavsiye ederim.



Hep başkalarının reklamınımı yapıcaz birazda eşe dosta çalışalım. Eğer Şuramda Yaradır dan sıkıldıysanız biraz daha ciddi şeyler istiyor iç dünyamla hissiyatın fazla olduğu güzel yazılar okuyayım diyorsan Çariçe'nin yaratıcısı seni bekliyor. Bendende iyi reklamcı olurmuş ha dur ben bi Bal Dünyasını arıyım :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder