Popüler Yayınlar

30 Mart 2013 Cumartesi

S x (ÖS + ÖY + YG + LY)

Evet 10. sınıfı bitirmiş her Türk genci gibi bende dershane aramaya başladım. Koordinatlar belli olduğu için Maltepe sınırlarındaki dershanelere gidildi. Tüm dershane müdürlerinin kopyala yapıştır yaptıkları geyikler dinlendi ama bir tanesinin üstünden 3 yıl geçmiş olmasına rağmen unutamıyorum çünkü bu hocamız bakmış bu müdürler hep sallıyor benim neyim eksik deyip... keşke demeseymiş çünkü işin b.kunu çıkarmış. Size sözlerinden bir örnek vereyim: Bizim amacımız öğrencinin ygs de bir soruyu en fazla 6 saniyede çözmesini sağlamak. (bu hesapla sınav 16 dakikada bitiyor) 6 saniyelik sessizlikten sonra müdür ne içersiniz sorusuyla konuyu değiştiriyordu. Adamın ne içtiği aşikardı orada daha fazla durmanın gereksiz olduğuna ben ve babam hemfikirdik. ve sonunda okula yakınlık, maddi, (manevi yazasım geldi) , sekreterin güzelliği... gibi olgular bir araya gelince Birey Dershanesine yazıldık. Ama iyikide yazılmışım klasik bana çok iyi arkadaşlıklar kazandırdı demiyeceğim çünkü diyenlerin birbirini görünce kaldırım değiştirdiği, hasbelkader bir araya gelince Kango Cumhuriyeti'nin dış ilişkilerinden konuşduğunu çok gördüm. Bizimkisi daha bir sınıf çevresiydi.  Çünkü aynı sınıfla iki sene geçirince haliyle çok samimileşiyorsunuz. Birde ben şuna inanırım eğer birini ygs lys öncesi tanıyıp arkadaş olup sevebildiyseniz ömür boyu görüşebilirsiniz çünkü insani vasıflardan çıktıgı o gunlerde siz onu sivilceli (ergenliğinde etkisi var) saç baş dağalmış, Günlük olan  banyo sıklığının sınav öncesine düşmüş haliylede sevebildiniz. Bizim ortamımız normal dershane çekişmelerinden uzaktı. uzaktı derken çekişme yok zannetmeyin millet diğer yerlerde içinden içinden savaşırken biz ortaya para koyuyorduk. evet ciddi ciddi para koyuyorduk. Belli test sınırının altında kalırsan 20 - 50 tl arası verdiğin  bile oluyordu tabi bunlar daha sonra sana yol, su, iskender olarak geri dönüyordu. Kısacası bu yazıyı okuduğunuzda eğer dershane sayfasını kapattıysanız arkadaşlarınızı gözden geçirin iyi yeri kazananlara kardeşim nasılsın diye mesaj atın,  yok daha başlamadıysanız ise ya hiç bulaşmayın yada eğlenmesini bilin. Ne demiş ünlü seyyah, makarna yiyorsan zevk almasına bakacaksın....

KIKI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder